Wednesday, June 5, 2013

STOORE nyheter - DT My Creative Scrapbook

De siste dagene har bare handlet om bursdagsfeiringer og besøk på skolen for Troy. Helt utrolig at han snart er skolegutt. Stolt med ny sekk møtte han alle sine klassekamerater og lærere, men nå er jeg klar for å scrappe igjen etter noen dager med bare hvile på kveldene.




Så har jeg en STOOOR nyheter å avsløre. JEG har blitt ny dt for den amerikanske kit-klubben My Creative Scrapbook. Jeg har ENDELIG funnet tilbake til en kitklubb som passer for meg for det kommer nemlig papir og dekorasjoner fra EN serie. Jeg er ofte litt irritert over at det er så mange serier som man ikke får tak i her i Norge, så da er det perfekt med en kit-klubb hvor jeg hver måned får en ny serie hjem.  Jeg har vært medlem av både Cocoa Daisy og Studio Calico, men jeg er ikke flink til å mikse produktene som kommer der, synes ofte fargene og stilen blir litt for mye kræsj for min smak. Så jeg er SÅÅ beæret over å få være med i My Creative Scrapbook teamet !! Takk Pam.


Legg gjerne inn en hilsen her i My Creative Scrapbook bloggen....

Her er junikitene.



Main Kit

Creative Kit...


Limited Edition Kit...


Album Kit...




Du kan også se ALLE layoutene som DT-teamet har laget her  Mine får du se i morgen her i bloggen, men de finnes også på linken. Jeg har brukt Limited Edition kit.

Velger du å bestille kit, så skriv gjerne at du har funnet det gjennom meg når du bestiller !!

5 comments: