Saturday, June 15, 2013

Lukte på hvitveisen - Papirdesign

Mai og juni er måneder med litt ekstra stress, det er de mest hektiske dagene på jobb og det har blitt flere sene kvelder og så er det masse avslutninger og annet med barnehagen og ikke minst har Troy hatt bursdag, han fylte 6 år 3 juni. Mitt i denne hektiske perioden har jeg også en mann som er borte på jobbreise i 1,5 uke....  Bra med besteforeldre som kan stille opp da :) Uten de hadde jeg nok gått i veggen den siste uken.  I helgen er barna hos mormor og bestefar og jeg er  helt alene hjemme og hva gjorde jeg da - jo jeg sov til klokka var over 11....

Dette har i hvertfall gjort at bloggen min ikke akkurat har blitt prioritert og jeg har helt glemt å vise denne layouten jeg gjorde for Papirdesign for et par uker siden.  (PS på mandag er det igjen min dag på Papirdesign.

Denne layouten er for akkurat sånne uker som jeg har nå. Du har lyst til å gjøre noe, men føler du ikke har helt tid.

---------------
I min siste post viste jeg hvordan man raskt lager kort - maks ti minutter. Denne layouten tar egentlig ikke så veldig lang tid heller, bare man har bestemt seg hvilke papir man skal scrappe med.


In my last post I showed you how to make a superfast card - 10 minutes. This layout doesn't take very long either, if you have the materials in front of you....



Denne layout er en restelayout, jeg tok nemlig bare av restepapir som jeg allerede hadde klippet i. Noen ark var ikke større og de tok jeg utgangspunkt og klippet noen større og noen mindre,noen smalere og noen bredere osv. Innimellom har jeg limt litt bånd. Underst har jeg mistet og stemplet litt. For å få litt ekstra liv i layoutene har jeg bøyd på kantene på arkene.

This layout is purely based on leftovers. Some papers were not bigger and I used them as a starting point and adder some smaller and some bigger -and some wider. In between I adhered some lace. Underneat I misted and stamped. To give the layouts some extra life I bended all the edges on the papers.

Noen nærbilder Some closeups













Produkter jeg har brukt
Treverk 12x12
Søte små fugler 12x12
Blå pioner 12x12
Pip 12x12
Grå kalender 2013 12x12
rosa chipboardhjerter
rosa halvperler
Hvit perleswirl
Rosa roser
rosa bånd

1 comment: