Friday, July 27, 2012

Kul hjelm

Den mannlige delen av familien har reist på fjellet i helgen og med bare A og jeg hjemme så skal det nok bli mer pakket ut av eskene OG mere scrappet.  For tiden er både 2 åringen og 5 åringen veeeeldig masete. Enten så sloss de om de samme lekene eller om min oppmerksomhet.  I går trodde jeg at jeg skulle bli gal.

Det går ikke superfort med scrappingen for tiden så selv om mine layouter ser veldig enkle ut tar detfor tiden faktisk to kvelder å lage en layout.  Lengst tid tar det å komme på hva jeg vil gjøre.  Lete etter en skisse, finne en fargeutfordring. Når jeg først har bestemt meg for hva jeg vil gjøre - da går det litt fortere.

Skissedilla har jeg ikke vært innom på en stund, tenkte det var på tide, de har jo alltid like kule skisser. Har ikke fulgt skissen helt, har bare ett bilde, men de sirklene er med i hvertfall.









Jeg sparer alle utfordringer som ser spennende ut i en mappe bland hurtiglinkene mine i Firefox.  Har også en plug-in som gjør at jeg kan få alle linkene jeg har i mappen til å åpne seg i ulike vinduer så jeg kan ha alle utfordringene opp samtidig om jeg vil...


4 comments:

  1. snygg matchning med bakgrundspapprets färg och plattorna i fotot ♥ skapar ett härligt djup

    ReplyDelete
  2. En riktig lekker layout med mange stilige detaljer. Stilig med de rød detaljene mot det grå.
    Takk for flott bidrag til sommerskissen vår.
    Linda

    ReplyDelete
  3. Awesome page! I love your style!

    ReplyDelete
  4. Denne var bare helt RÅ!! Likte alt:-)

    ReplyDelete