Monday, October 31, 2011

Farvel til et oppdrag

Noen ganger må man dessverre takke for seg og gå videre, og med mitt oppdrag for Zva Creative var jeg nödt til å takke for meg på Creativica, så her kommer min aller siste layout. Tusen takk Karin for at du ville ha meg der så lenge !!

Det er jo som kjent Halloween i dag og da var jeg nesten nödt til å lage en enkel Halloweenlayout.  Har som kjent värt mer eller mindre sengeliggende med feber og hoste siden lördag så layouten ble dessverre ikke så avansert som jeg hadde tenkt......

4 comments:

  1. knallfin halloween LO, dog den ikke er liksom såååå utpreget halloween...og det likte jeg.....ha en fin fin mandag du og dine

    ReplyDelete
  2. Så fin!!! Ibland måste man ju gå vidare, har precis gjort detsamma... Man klarar ju inte hur många uppdrag som helst.

    ReplyDelete
  3. Läckert med så mörk bakgrund! Var länge sedan jag gjorde det men nu blir jag sugen! Du hänger väl med på att kommentera mera!! Kramar!

    ReplyDelete