Friday, February 25, 2011

Gavepåse - GDT Scrap-perra

Her är dagens blogginlegg hos Scrap-Perra.

I månadens gäst-dt kit fick jag jätteroliga bärkassar. Här kan du se hur de ser ut innan jag har limmat fast mina papper. Ett foto säger inte alltid så mycket om storleken, men den här typen av bärkasse är 22 cm hög och botten är 18x8 cm. Det finns också många andra roliga papperspåsar att dekorera och ge bort i present.




Bärkasse med handtag brun, höjd 22 cm  botten 18cm * 8cm




Min papperspåse har jag valt att dekorera med papper och dekorationer från Basic Greys serie Green at heart. Totalt finns det 18 papper i serien och det går jättebra att köpa hela förpackningen samlat




Som ram på det mönstrade pappret som heter Seedling har jag använt en vit och en lila cardstock.. Jag har vald att båda använda Edge Scraper och chalka kanterna med brun chalk.


Handtaget har jag dekorerad med organzaband. Det finns några inlagda i butiken, men jag tror nog flera är på gång, så det är bara att maila Scrap-Perra om du behöver andra färger också.  Från egna gömmor hittade jag några trepärlor att hänga på.


Texten kommer också från Green at heart serien och är stickers-  Sticker Elements.


Ha en trevlig helg

1 comment:

  1. kjempestilig.
    arket og de båndene med kuler på var jo bare perfekte sammen.
    ha en flott helg. klem pia

    ReplyDelete