Tuesday, November 9, 2010

Magdas scrapfeber - utfordring # 6

Little yellow house kitet mitt har jeg endelig fått surret meg til å hente i dag. Det tok et par uker nesten selv om jeg jobber nesten ved siden av sykehuset og ikke engang behöver å gå ut for å komme dit for å hente det. Håper gevinstene mine fra Scrapbutiken og Mazzarin også kommer snart, samt Nook kitet og til helgen er det jo scraptreff !! Masse spennende ting, og i desember skjer det også spennende ting.....

Har ikke fått scrappet så mye som jeg hadde önsket i det siste. Noen gjestedesignerlayouter har jeg gjort og en til Pyssel.nets cyberpyssel, så se i en blogg i min bloggliste blant annet. Se også snart i Svensk Scrapbookingen forumet - förstesiden....

Her er det siste jeg kan vise opp. En layout til Magdas scrapfeber. Utfordringen var å la seg inspirere av en brudebukett i höstfarger med masse löv på bakken.

Min layout

2 comments: