Tuesday, August 24, 2010

Skissedilla #74 bidrag

Har i kveld sittet og scrappet etter Ann-Katrins skisse på Skissedilla. Har latt layoutene väre i samme stil som mitt allt om scrap bidrag, da det er fra samme fotosession, så det ble ingen mönstrede papir den her gangen heller.... Kan virkelig lure noen ganger, hvorfor kjöpe masse mönstrede papir når jeg bruker bölgepapp og det en Prima Vines kom i... Orket ikke brodere den grönne kanten denne gangen så nå er den bare tegnet på. Fölte meg litt lat i dag.



Bildet er som vanlig ikke noe bra når jeg fotograferer her inne på kvelden, så jeg kan oppdatere det en dag senere når det blir litt finere vär.

3 comments:

  1. Virkelig en kjempefin LO!!

    ReplyDelete
  2. Lekker lekker! Likte virkelig kontrastene på denne siden. Nydelig med sommerfuglene og den rosa glimmermisteffekten. Så heeerlige bilder da:)

    Takk for at du deltar

    ReplyDelete
  3. Så himla snygg layout du gjort - gillar verkligen allt på den :)
    Kram HelenaN

    ReplyDelete